Friday, July 01, 2011

 12 ZODIAK MEMILIH KERJAYA

Aquarius
Aquarius senang berada di tempat ramai orang. Mereka suka berkomunikasi. Mereka juga suka tentangan dan hal-hal yang baru. Oleh itu, mereka sesuai untuk menjadi penulis, ahli politik, ahli sains, angkasawan dan seniman.

Pisces
Pisces yang beremosi tapi penuh dengan impian akan terus berusaha mencapai keseimbangan antara apa yang mereka inginkan dan keperluan untuk berprestasi. Mereka senang membantu serta berkongsi dengan orang lain. Pisces sesuai menjadi penternak, ahli biologi, seniman, doktor, pemuzik ataupun ahli psikologi.

Aries
Aries sangat kompetitif dan suka menentang. Walaupun beliau suka menentang, namun Aries juga merupakan pekerja rajin yang memiliki banyak impian. Aries sangat bsesuai menjadi pakar bedah, atlet, usahawan dan doktor.

Taurus
Taurus ialah pekerja yang rajin dan boleh diharapkan. Mereka setia dan akan emnjadi pekerja yang baik. Taurus amat teliti dan kreatif. Kerjaya yang sesuai ialah seniman, pegawai dan juga pegawai bank.

Gemini
Gemini merupakan komunikator yang sangat baik. Aset utama Gemini ialah mempunyai pemikiran yang tajam dan tidak kenal penat. Oleh itu, mereka paling sesuai untuk menjadi penjelajah, penulis, penterjemah ataupun ahli angkasawan.

Cancer
Kehidupan Cancer membawa kesenangan dan keharmonian dalam suasana pejabat. Mereka sangat peramah, mesra dan mudah bergaul dengan orang lain. Mereka sesuai menjadi doktor, guru ataupun ahli kaunseling.

Leo
Leo senang menjadi pusat perhatian. Leo mempunyai keyakinan diri yang sangat tinggi dan sangat bertenaga. Leo merupakan orang yang berani mengambil risiko. Bidang yang sesuai untuk diceburi mereka ialah pengurus, arkitek, guru, atlet ataupun pengerusi.

Virgo
Virgo adalah orang yang paling inginkan perubahan cepat. Virgo cekap menganalisis dan selalunya berusaha mendapatkan jawapan untuk setiap pertanyaan. Virgo sesuai menjadi ahli kimia, doktor, pengurus, usahawan dan penternak.

Libra
libra memiliki naluri yang kuat. Mereka juga memiliki ciri-ciri keadilan dan ingin memimpin. Mereka menikmati peranan sebagai pemimpin. Libra sesuai menjadi kaunselor, hakim, diplomat, seniman ataupun ahli psikologi.

Sagittarius
Sagittarius memiliki intuisi yang tajam. Jangkaan mereka selalunya sangat tepat. Sagittarius juga selalu berfikir positif dan optimistis. Mereka sesuai untuk menjadi agen jualan langsung, penjelajah, jurukamera dan duta.

Scorpio
Scorpio cenderung ke arah suka bantu membantu antara satu sama lain. Mereka jaga mempunyai semangat dan tenaga yang tinggi serta sering memberi fokus 100% pada pekerjaan mereka. Mereka sesuai menjadi doktor, penyelidik, pengurus, jurutera ataupun ejen rahsia 007.

Capricorn
Capricorn ialah pekerja praktikal, konservatif dan suka bekerja keras. Pekerjaan sebagai seorang pemimpin akan memberi kepuasan. Mereka sesuai bekerja di bahagian umum ataupun bekerja sebagai jurutera dan pengurus.

No comments:

Post a Comment